Zarządzanie jakością usług
53.47 zł | |
Rabat: | 15.53 zł |
Cena katalogowa: | 69.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 53.47 zł |
Dostępność: 5
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Zarządzanie jakością usług
Autorzy | Urban Wiesław |
---|---|
Format | 16.5x23.5 |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301198978 |
Liczba stron | 166 |
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Autorzy | Urban Wiesław |
---|---|
Format | 16.5x23.5 |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301198978 |
Liczba stron | 166 |