Moje konto

Kompetencje i satysfakcja: Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania

44.54 zł
Rabat: 14.46 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44.54 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Kompetencje i satysfakcja: Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania

Autorzy Springer Agnieszka
Format 16.0x23.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Difin
Kod EAN/ISBN 9788380855878
Liczba stron 284
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.
Autorzy Springer Agnieszka
Format 16.0x23.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Difin
Kod EAN/ISBN 9788380855878
Liczba stron 284