Moje konto

Marketing Podręcznik akademicki

84.46 zł
Rabat: 24.54 zł
Cena katalogowa: 109.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84.46 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 5 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Marketing Podręcznik akademicki

Autorzy Michalski Eugeniusz
Format 16.5x23.5
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 2
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301194338
Liczba stron 726
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika. prof. zw. dr hab. Marek Prymon Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.
Autorzy Michalski Eugeniusz
Format 16.5x23.5
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 2
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301194338
Liczba stron 726
Ocena:
:
:
: