Moje konto

Marketing medialny

36.24 zł
Rabat: 11.76 zł
Cena katalogowa: 48.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36.24 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 5 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Marketing medialny

Autorzy Jupowicz-Ginalska Anna
Format 15.5x23.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2010
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Difin
Kod EAN/ISBN 9788376412368
Liczba stron 256
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Autorzy Jupowicz-Ginalska Anna
Format 15.5x23.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2010
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Difin
Kod EAN/ISBN 9788376412368
Liczba stron 256
Ocena:
:
:
: