Moje konto

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

41.16 zł
Rabat: 18.74 zł
Cena katalogowa: 59.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40.08 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 20 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Autorzy Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Format 16.2x23.7cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2017
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 5
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320822595
Liczba stron 240
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Autorzy Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Format 16.2x23.7cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2017
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 5
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320822595
Liczba stron 240
Ocena:
:
:
: