Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik: Szkoły ponadgimnazjalne
28.88 zł | |
Rabat: | 4.72 zł |
Cena katalogowa: | 33.60 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 24.84 zł |
Dostępność: 74
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik: Szkoły ponadgimnazjalne
Autorzy | Zaborowski Leszek |
---|---|
Format | 16.0x23.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2016 |
Tematyka | Podręczniki szkolne |
Wydawca | Ekonomik |
Kod EAN/ISBN | 9788377350591 |
Liczba stron | 200 |
Przeznaczenie podręcznika:
zawód: technik organizacji reklamy
kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.
Autorzy | Zaborowski Leszek |
---|---|
Format | 16.0x23.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2016 |
Tematyka | Podręczniki szkolne |
Wydawca | Ekonomik |
Kod EAN/ISBN | 9788377350591 |
Liczba stron | 200 |