Moje konto

Koniec żartu. Można się śmiać: Jak poczucie humoru może ci pomóc w życiu

33.94 zł
Rabat: 5.96 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33.94 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 6 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Koniec żartu. Można się śmiać: Jak poczucie humoru może ci pomóc w życiu

Autorzy Aaker Jennifer,Bagdonas Naomi
Format 14.1x21.8cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 49.01
Rok wydania 2022
Tematyka Psychologia
Tłumacze Witkowska Magda
Tytuł oryginału Humor, Seriously: Why Humor Is a Secret Weapon in Business and Life (And how anyone can harness it.
Wydanie 1
Wydawca MT Biznes
Kod EAN/ISBN 9788382310207
Liczba stron 296
Z poczuciem humoru nie trzeba się urodzić! Poczucia humoru można się nauczyć! I naprawdę warto to zrobić! Śmiech ma potężną moc. Niezliczone badania dowodzą, że osoby z radosnym usposobieniem o wiele łatwiej osiągają swoje życiowe cele niż ponuracy. Jeśli lubisz się śmiać, potrafisz rozbawić innych – masz nie tylko o wiele większe szanse na stworzenie udanego związku czy błyskotliwą karierę, ale też o wiele lepiej radzisz sobie zarówno z szarą codziennością, jak i z sytuacjami kryzysowymi. Osoby z dużym poczuciem humoru czasami są jeszcze odbierane jako te, które narażają swój autorytet. Absolutnie niesłusznie. Warsztaty autorek tej książki, uczące bardziej swobodnego podejścia do codzienności, cieszą się olbrzymią popularnością wśród kadry zarządzającej. Umiejętność zażartowania w odpowiednim momencie to jedna z kluczowych kompetencji miękkich – równie istotna jak charyzma, kreatywność czy zdolności motywacyjne. Autorki omawiają zagadnienie humoru od bardzo praktycznej strony. Zastanawiają się, dlaczego tak bardzo różne rzeczy nas śmieszą oraz jak szukać i wykorzystywać w codziennym życiu elementy komiczne. Podpowiadają, jak zażartować, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie, przekazać trudne informacje, ale też wycofać się z już popełnionego faux pas. *** Humor to rzecz magiczna: przegania strach i zadęcie, a robi miejsce dla kreatywności i siły woli. Ta książka podpowiada, jak korzystać z magicznej siły dowcipu jako narzędzia przywództwa i walki o dobro. Stanowi niesamowitą mieszankę wiedzy teoretycznej, sugestii strategicznych i przymrużenia oka. Daniel H. Pink, bestsellerowy pisarz, autor książek Kiedy oraz Drive Błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa książka o tym, jak mądrze i z pomysłem posługiwać się dowcipem. Bynajmniej nie twierdzę tak tylko dlatego, że napisali w niej o mnie, że jestem błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa. Kup ją! Sarah Cooper, komiczka i autorka książki 100 Tricks to Appear Smart in Meetings Przekonałem się (częstokroć na własnej skórze), że jeśli chce się być traktowanym poważnie, to nie można zbyt poważnie podchodzić do samego siebie. Moje zespoły zawsze najlepiej sobie radzą wtedy, gdy do problemów podchodzą ze swobodą – jednocześnie wykazując się pokorą i optymizmem – ponieważ dzięki temu łatwiej się buduje zaufanie. A poza tym tak jest fajniej. Ta książka powstała właśnie z takiego przepisu. Eric Schmidt, były dyrektor generalny i członek kierownictwa Google (Alphabet) Jeśli wydaje ci się, że w twojej firmie lepiej by się pracowało, gdyby wszyscy częściej się śmiali – sięgnij po tę książkę! Chip Heath, bestsellerowy pisarz, współautor książki Decydujące momenty Dowcip to przejaw społecznej odwagi. Właściwie zastosowany ma moc przeobrażania rzeczywistości. Ta książka to zbiór narzędzi, których nam potrzeba, aby sprawnie posługiwać się dowcipem w każdych warunkach. Susan Cain, bestsellerowa pisarka, autorka książki Ciszej, proszę… *** Dr Jennifer Aaker wykłada na Stanford Graduate School of Business i jest powszechnie uznawanym ekspertem w dziedzinie wpływu poczucia sensu na wybory ludzi oraz pozytywnego oddziaływania technologii na ich samopoczucie. Dr Aaker publikuje przede wszystkim w czasopismach naukowych, ale jej artykuły ukazywały się również w „The Economist”, „The New York Times”, „The Atlantic” oraz „Science”. Naomi Bagdonas prowadzi działalność konsultingową, w której zajmuje się strategią i komunikacją z mediami. Przygotowuje dyrektorów i celebrytów do udziału w programach takich jak Saturday Night Live czy Today. Ukończyła kurs Upright Citizens Brigade Theater, a teraz podpowiada studentom Stanford Graduate School of Business oraz osadzonym w areszcie w San Francisco, jak produktywnie wykorzystywać humor.
Autorzy Aaker Jennifer,Bagdonas Naomi
Format 14.1x21.8cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 49.01
Rok wydania 2022
Tematyka Psychologia
Tłumacze Witkowska Magda
Tytuł oryginału Humor, Seriously: Why Humor Is a Secret Weapon in Business and Life (And how anyone can harness it.
Wydanie 1
Wydawca MT Biznes
Kod EAN/ISBN 9788382310207
Liczba stron 296
:
:
: