Książka
Problemy wychowawcze w pracy z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie + CD
Producent: Harmonia
Koszty dostawy:
- Orlen Paczka 9.99 zł brutto
- InPost Paczkomaty 24/7 12.99 zł brutto
- Kurier 15.99 zł brutto
Książka przygotowana przez niemiecki Państwowy Instytut Jakości Pracy Szkół i Badań nad Kształceniem (Staatsinstitut für Schulqualität und Bildungsforschung). Dla jej autorów najważniejszy był następujący pogląd: każde dziecko, każdy młody człowiek, niezależnie od potrzeb w zakresie wspierania rozwoju intelektualnego i ewentualnie zapotrzebowania w obszarze rozwoju emocjonalnego i społecznego, ma prawo do odpowiedniego kształcenia szkolnego. W publikacji przedstawiono szanse i ograniczenia diagnostyki psychiatrycznej oraz podejść terapeutycznych stosowanych w przypadku uczniów z zapotrzebowaniem na wspieranie w zakresie rozwoju umysłowego, zwrócono także uwagę na korzyści płynące z wymienionych działań dla szkoły i prowadzonych zajęć lekcyjnych. Wybrane postaci zachowań zwracających uwagę przedstawiono w czytelnej formie tabeli – wraz z próbą ich wyjaśnienia i podaniem możliwości działania. Czytelnik może zapoznać się z koncepcjami „pozytywnego wspierania zachowania”, metodą TEACCH oraz terapią rozwoju/pedagogiką rozwoju (ETEP), a także skorzystać z konkretnych podpowiedzi, jak prowadzić zajęcia lekcyjne i jak organizować naukę i pobyt dziecka w szkole.
Opis produktu
- Tytuł oryginalny
- Wenn schuler mit geistiger behinderung verhaltensauffallig sind
- Podtytuł
- Teoria i praktyczne zastosowania dla szkół ogólnodostępnych i specjalnych
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Harmonia
- Tłumaczenie
- Cieślik Elżbieta
- ISBN
- 9788377441343
- Rok wydania
- 2017
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 320
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x23.5cm
- Ciężar
- 0.59 kg
- Typ publikacji
- Książka
Kod producenta: 9788377441343
Stan produktu: nowy
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Zapytaj o produkt