Dodano produkt do koszyka

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym.

Książka

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym.

Rogala Anna, Pilarczyk Bogna

Producent: CeDeWu

Cena: 77.00 zł 53.88 brutto

Koszty dostawy:
  • Orlen Paczka 7.99 zł brutto
  • InPost Paczkomaty 24/7 10.99 zł brutto
  • Kurier 13.99 zł brutto
Dostępność:
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność).
Dodatkowo ze względu na specyficzne uwarunkowania prawne, występują na nim ograniczenia stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz.


Na wspomniane kwestie nakładają się ponadto względy etyczne, które często powodują odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesach komunikacji.
Ze względu na powyższe odrębności rynku farmaceutycznego, analizie poddano następujące zagadnienia:
• procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych;
• uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym;
• narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę;
• wyzwania dla komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej;
• dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych, bazujące na opisie studiów przypadków.

Prowadzone rozważania podsumowano rekomendacjami w kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na omawianym rynku, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie społeczeństwa.
Opis produktu
Podtytuł
Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki
Autorzy
Rogala Anna, Pilarczyk Bogna
Język
polski
Wydawnictwo
CeDeWu
ISBN
9788381023535
Rok wydania
2020
Liczba stron
296
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.48 kg
Typ publikacji
Książka

Kod producenta: 9788381023535

Stan produktu: nowy

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

A Brief History of Poisons
Cena: 44.00 zł 35.31 zł
Do koszyka
Ekotoksykologia
Cena: 79.00 zł 56.64 zł
Do koszyka
Farmakodynamika 1
Cena: 109.50 zł 80.27 zł
Do koszyka
Farmakologia
Cena: 169.00 zł 123.89 zł
Do koszyka
Farmakologia Tajemnice
Cena: 32.99 zł 26.40 zł
Do koszyka
Terenowa apteczka ziołowa
Cena: 32.90 zł 17.21 zł
Do koszyka
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.