Dodano produkt do koszyka

Jakość usług medycznych Instrumenty i modele

Książka

Jakość usług medycznych Instrumenty i modele

Wiśniewska Małgorzata Z.

• rolę i istotę jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych,
• różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma,
• narzędzia i metody zarządzania jakością o charakterze ogólnym, jak również specyficznym, np. metodę HFMEA czy MedCARVER+Shock,
• podstawowe modele doskonałości, a także ideę i znaczenie takich inicjatyw, jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

Książka, oparta na bogatym przeglądzie rodzimej i zagranicznej literatury przedmiotu, jest zaadresowana do naukowców, doktorantów oraz studentów zajmujących się problematyką zarządzania jakością usług medycznych, w tym do profesjonalistów medycznych, którzy mogą w niej znaleźć wiele rozwiązań, pozwalających im samym oraz ich organizacjom funkcjonować skuteczniej i doskonalej dla dobra swoich pacjentów." />

Producent: CeDeWu

Cena: 69.00 zł 48.29 brutto

Koszty dostawy:
  • Orlen Paczka 7.99 zł brutto
  • InPost Paczkomaty 24/7 10.99 zł brutto
  • Kurier 13.99 zł brutto
Dostępność:
W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego „Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej. W monografii ilustrowanej wieloma przykładami oraz studiami przypadków odnoszącymi się do specyfiki tej opieki przedstawiono:
• rolę i istotę jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych,
• różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma,
• narzędzia i metody zarządzania jakością o charakterze ogólnym, jak również specyficznym, np. metodę HFMEA czy MedCARVER+Shock,
• podstawowe modele doskonałości, a także ideę i znaczenie takich inicjatyw, jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

Książka, oparta na bogatym przeglądzie rodzimej i zagranicznej literatury przedmiotu, jest zaadresowana do naukowców, doktorantów oraz studentów zajmujących się problematyką zarządzania jakością usług medycznych, w tym do profesjonalistów medycznych, którzy mogą w niej znaleźć wiele rozwiązań, pozwalających im samym oraz ich organizacjom funkcjonować skuteczniej i doskonalej dla dobra swoich pacjentów.
Opis produktu
Autor
Wiśniewska Małgorzata Z.
Język
polski
Wydawnictwo
CeDeWu
ISBN
9788381020770
Rok wydania
2018
Wydanie
2
Liczba stron
300
Oprawa
Miękka
Format
16.0x23.0cm
Ciężar
0.47 kg
Typ publikacji
Książka

Kod producenta: 9788381020770

Stan produktu: nowy

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Guz

Guz

Cena: 40.00 zł 27.39 zł
Do koszyka
Medycyna Rodzinna
Cena: 269.00 zł 197.21 zł
Do koszyka
Szpitalny oddział ratunkowy
Cena: 49.00 zł 39.06 zł
Do koszyka
Zdrowie publiczne
Cena: 89.00 zł 65.24 zł
Do koszyka
Zdrowie publiczne
Cena: 79.00 zł 65.94 zł
Do koszyka
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.