Moje konto

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

52.09 zł
Rabat: 16.91 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52.09 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 31 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Format 16.5x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Taranko Teresa
Rok wydania 2016
Seria/cykl MARKETING
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326493768
Liczba stron 332
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne. W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące: • bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość, • potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości, • bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego, • możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich), • zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom, • stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji, • ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów, • warunków oferowania wybranych rodzajów produktów, • komunikacji marketingowej, • ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników. Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.
Format 16.5x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Taranko Teresa
Rok wydania 2016
Seria/cykl MARKETING
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326493768
Liczba stron 332
Ocena:
:
:
: